Obsługa skanera sieciowego Dewalt Dwp849

Obsługa skanera sieciowego Dewalt Dwp849 jest łatwa i intuicyjna. Skaner sieciowy Dwp849 jest wyposażony w zaawansowane funkcje, takie jak szybka detekcja i skanowanie różnych obiektów, a także możliwość konfiguracji w celu tworzenia i wysyłania skanów do różnych systemów. Skaner sieciowy Dwp849 jest w stanie wykryć obiekty o różnych rozmiarach i kształtach oraz tworzyć skany o wysokiej jakości. Co więcej, skaner sieciowy Dwp849 może łatwo dostosować się do różnych środowisk sieciowych i współpracować z innymi urządzeniami w celu wykonywania skanów. Ponadto, skaner sieciowy Dwp849 jest w stanie automatycznie asynchronicznie tworzyć skany, co pozwala zaoszczędzić czas i zapobiec błędom.

Ostatnia aktualizacja: Obsługa skanera sieciowego Dewalt Dwp849

Rejestracja produktu

Zarejestrowanie swojego zakupu w MyDEWALT umożliwia dostęp do informacji o serwisie gwarancyjnym, najnowszych aktualizacjach i ofertach, ocenianie i recenzowanie swoich produktów.

Naprawy i części zamienne

Użyj naszego wygodnego lokalizatora, aby uzyskać pomoc w odszukaniu najbliższego autoryzowanego serwisu DEWALT. Więcej informacji można uzyskać tutaj.

Serwis DEWALT

Podejmujemy szeroko zakrojone działania, aby zapewnić, że wszystkie nasze produkty są wykonane zgodnie z najwyższymi standardami i spełniają wszystkie odpowiednie przepisy branżowe.

Informacje o gwarancji

Uzyskaj wszystkie potrzebne informacje na temat gwarancji, naprawy lub wymiany produktu.

Informacje O Produkcie

    Nasz wygodny lokalizator pomoże znaleźć najbliższego autoryzowanego sprzedawcę DEWALT. Wyczerpujące informacje można znaleźć tutaj.

    XR FLEXVOLT to nasza przełomowa gama bezprzewodowych narzędzi 54V, które zapewniają moc narzędzi przewodowych i swobodę narzędzi bezprzewodowych. Akumulator XR FLEXVOLT to jedyny akumulator na rynku, który automatycznie przełącza się z 54V na 18V, co pozwala mu na zasilanie elektronarzędzi z gamy 18V XR i XR FLEXVOLT pracujących z napięciem zarówno 18V, jak i 54V. Dowiedz się więcej o XR FLEXVOLT tutaj.

    Tak. Akumulatory XR FLEXVOLT są zgodne wstecznie z wszystkimi produktami i ładowarkami 18V XR - każde bezprzewodowe elektronarzędzie 18V XR, które już posiadasz, można zasilać akumulatorem XR FLEXVOLT.

    Na stronach poświęconych produktom znajdują się odnośniki do pobierania instrukcji obsługi. Aby przejść na stronę produktu, wpisz kod lub nazwę produktu w pasku wyszukiwania na górze naszej witryny internetowej.

    Strona poświęcona produktowi zawiera listę danych o drganiach dotyczących narzędzi.

    Aby uzyskać wszelkie informacje techniczne dotyczące kotew i elementów złącznych, kliknij tutaj.

    Gwarancja

      Użytkownicy mają możliwość przedłużenia gwarancji na swoje narzędzia DEWALT do 3 lat. Wystarczy zarejestrować się na stronie MYDEWALT i postępować zgodnie z poleceniami w serwisie, aby zarejestrować swój produkt, i dodać go do swojej zakładki „Przegląd narzędzi” w czasie 4 tygodni od zakupu. Aby się zarejestrować, kliknij tutaj.

      Użyj naszego wygodnego lokalizatora, aby uzyskać pomoc w odszukaniu najbliższego autoryzowanego serwisu DEWALT. Więcej informacji można uzyskać tutaj.

      Wyświetl pełne warunki swojej gwarancji tutaj.

      Serwis I Informacje Techniczne

        Aby wyszukać odpowiednie części, instrukcje obsługi i rysunki dotyczące Twojego narzędzia, musimy znać numer modelu i numer typu tego narzędzia. W narzędziach DEWALT numer modelu i numer typu zwykle są umieszczone na etykiecie ostrzegawczej lub tabliczce znamionowej, która zwykle znajduje się na spodzie lub z boku narzędzia. W przypadku większych urządzeń, jak generatory, etykieta znajduje się zwykle na górze urządzenia.

        Numer seryjny produktu znajduje się zwykle na etykiecie znamionowej lub w komorze akumulatora. Zwykle ma postać serii cyfr lub kombinacji liter i cyfr. Aby uzyskać pomoc w odszukaniu numeru seryjnego, wyświetl przewodnik w formacie PDF dostępny tutaj.

        Kody daty to rok produkcji, po którym następuje tydzień produkcji oraz kod fabryki. Na przykład, produkt wykonany w drugim tygodniu 2017 r. w fabryce nr 59 jest oznaczony kodem 2017- 02 59. Aby uzyskać pomoc w odszukaniu kodu daty, wyświetl przewodnik w formacie PDF dostępny 

        Możesz skontaktować się z serwisem technicznym odwiedzając naszą witrynę dotyczącą serwisowania dostępną tutaj.

        ZNAJDŹ NAJBLIŻSZEGO SPRZEDAWCĘ

        Produkty i akcesoria DEWALT są dostępne do zakupu przez Internet i w punktach sprzedaży detalicznej w całym kraju. Wyszukaj najbliższy punkt sprzedaży, podając kod pocztowy lub miasto.

        Model wycofany. Ta strona nie jest już aktualizowana.

        Mogę drukować, ale nie mogę skanować za pośrednictwem sieci. (Windows)

        Prawdopodobnie ustawienie sieci dla sterownika skanera jest nieprawidłowe.
        Aby rozwiązać problem, wykonaj poniższe czynności:

        Aby skorzystać z funkcji skanowania za pośrednictwem sieci, należy skonfigurować urządzenie Brother do pracy w środowisku sieciowym peer-to-peer. Funkcja skanowania sieciowego nie działa we współdzielonym środowisku sieciowym.

        Krok 1: Sprawdź adres IP Twojego urządzenia Brother

        1. Naciśnij przycisk Menu lub Menu/Set na Twoim urządzeniu Brother i wybierz opcję Sieć lub LAN.
        2. Wybierz kolejno TCP/IP => Adres IP
          (W przypadku urządzenia bezprzewodowego: wybierz opcję Sieć lub LAN => WLAN lub Wired LAN (Przewodowa sieć LAN) => TCP/IP => Adres IP)

        Krok 2: Ustaw adres IP w sterowniku skanera

        UWAGA: Kroki mogą się różnić w zależności od używanego systemu operacyjnego.

      • Użytkownicy systemu Windows XP:
        Kliknij Start => Panel sterowania => Drukarki i inny sprzęt => Skanery i aparaty fotograficzne. Użytkownicy systemu Windows Vista:
        Kliknij Start => Panel sterowania => Sprzęt i dźwięk => Skanery i aparaty fotograficzne. Użytkownicy systemu Windows 7:
        Kliknij Start i w polu wyszukiwania wpisz „skan”. Następnie kliknij opcję Wyświetl skanery i aparaty fotograficzne.

      • Kliknij prawym przyciskiem myszy ikonę skanera dla Twojego urządzenia i wybierz opcję Właściwości.
        (Użytkownicy systemu Windows 7: Wybierz skaner i kliknij Właściwości. Jeśli pojawi się ekran Kontrola konta użytkownika, kliknij Tak. )

        Jeśli nie możesz odnaleźć ikony skanera, sterownik skanera nie został zainstalowany. Przejdź do działu Pliki do pobrania i pobierz oraz zainstaluj najnowszy sterownik skanera.

        Użytkownicy systemu Windows 7:

      • Kliknij kartę Ustawienia sieciowe i wybierz opcję Określ urządzenie według adresu.
      • Wprowadź adres IP, który potwierdzono w Kroku 1 i kliknij OK.


      • Jeśli wystąpi konflikt adresu IP, skonsultuj się z administratorem sieci, aby uzyskać poprawny adres IP.

        Krok 3: Sprawdź ustawienia zapory

        Sprawdź ustawienia zapory w komputerze. Jeśli w Twoim komputerze aktywna jest zapora ogniowa, może ona odrzucać połączenia sieciowe, które są konieczne do poprawnego działania oprogramowania do skanowania w sieci. Wyłącz zaporę w komputerze i ponownie użyj funkcji skanowania sieciowego.
        Jeśli funkcja działa poprawnie po wyłączeniu zapory, oznacza to, że zapora w komputerze odrzuca niezbędne połączenia sieciowe. W takim przypadku firma Brother zaleca wyłączenie zapory ogniowej w komputerze za każdym razem, gdy chcesz użyć funkcji skanowania sieciowego za pomocą przycisku skanowania, lub pozostawienie jej aktywnej i wprowadzenie dodatkowych ustawień.

        > Informacje na temat wyłączania zapory lub pozostawienia jej aktywnej znajdują się w pytaniu FAQ: Jak zmienić ustawienia zapory ogniowej (system Windows)

        Powiązane modele

        DCP-7010, DCP-7025, DCP-8040, DCP-8045D, MFC-3240C, MFC-3320CN, MFC-410CN, MFC-425CN, MFC-5440CN, MFC-5460CN, MFC-7225N, MFC-7420, MFC-7820N, MFC-8220, MFC-8420, MFC-8440, MFC-8840D, MFC-8840DN, MFC-9420CN

        Opinie dotyczące treści

        Aby pomóc nam udoskonalać naszą pomoc techniczną, przekaż poniżej swoją opinię.

        Konfiguracja urządzenia Brother w sieci bezprzewodowej.

        1. Zweryfikuj czy urządzenie zostało wcześniej skonfigurowane.

        Należy sprawdzić ustawienia sieci bezprzewodowej routera bezprzewodowego lub punktu dostępowego. Sprawdź poniższe ustawienia sieci bezprzewodowej i zapisz je poniżej (potrzebne będą te informacje później):

        • Nazwa sieci (znana również jako "SSID" lub "ESSID")
        • Klucz sieciowy (znany również jako "Hasło", "Klucz bezpieczeństwa" lub "Klucz szyfrowania")

        Jak znaleźć nazwę sieci (SSID) i klucz sieciowy (hasło)

          Sprawdź tył lub bok routera bezprzewodowego lub punktu dostępowego. Sprawdź dokumentację dostarczoną z routerem bezprzewodowym lub punktem dostępu.
        Brother nie może dostarczyć tych informacji. Jeśli nie możesz znaleźć bezprzewodowej nazwy sieciowej i klucza sieciowego, skontaktuj się z dostawcą usług internetowych lub producentem routera.

        Jeśli nie można znaleźć nazwy sieciowej (SSID) i hasła sieci bezprzewodowej routera lub punktu dostępu, zapoznaj się z następującymi FAQ:

        Dla użytkowników systemu Windows:

        > Kliknij tutaj, aby zobaczyć informacje o zabezpieczeniach bezprzewodowych dla systemu Windows.

        Dla użytkowników komputerów Macintosh

        > Kliknij tutaj, aby zobaczyć informacje o zabezpieczeniach bezprzewodowych dla systemu Macintosh.

        Po sprawdzeniu informacji o sieci bezprzewodowego routera lub punktu dostępowego przejdź do kroku 2, aby skonfigurować urządzenie w sieci bezprzewodowej.

        Jeśli router lub punkt dostępu bezprzewodowego używa szyfrowania WEP z wieloma kluczami WEP, zapisz i użyj tylko pierwszego klucza WEP.

        2. Jak skonfigurwać urządzenia Brother w sieci bezprzewodowej (Wi-Fi).

        Aby skonfigurować urządzenie Brother w sieci bezprzewodowej:

        Podłącz przewód zasilający do urządzenia Brother, a następnie podłącz go do gniazdka elektrycznego.
        Włącz urządzenie Brother.

        Naciśnij Menu lub Ustawienia.
        Naciśnij strzałki Góra lub Dół na Touchpanelu aż pojawi się Rozmiar papieru.
        Wybierz Sieć. Naciśnij przycisk OK.
        Wybierz WLAN. (Ten krok może zostać pominięty w niektórych modelach. )
        Wybierz Kreator konfiguracji. Gdy WLAN jest włączony?  lub zostanie włączony WLAN? zostanie uruchomiony Kreator konfiguracji.
        Urządzenie wyszuka Twoją sieć i wyświetli listę dostępnych nazw sieci (SSID).
        Gdy pojawi się lista identyfikatorów SSID, naciśnij klawisze strzałek w górę lub w dół, aby wybrać identyfikator SSID
        .
        Naciśnij przycisk OK.
        Wykonaj jedną z następujących czynności:Jeśli używasz metody uwierzytelniania i szyfrowania, która wymaga klucza sieciowego (hasła)
        Wprowadź klucz sieciowy, a następnie naciśnij przycisk OK, aby zastosować ustawienia. Wybierz Tak, aby zastosować ustawienia. (Ten krok może zostać pominięty w niektórych modelach. )
        Jeśli metoda uwierzytelniania to Open System, a tryb szyfrowania to None
        Przejdź do następnego kroku. Urządzenie próbuje połączyć się z wybraną siecią bezprzewodową. Jeśli urządzenie Brother nawiązało połączenie
        Na wyświetlaczu LCD urządzenia zostanie wyświetlony komunikat Połączony.
        Jeśli połączenie nie powiodło sięUrządzenie drukuje raport połączenia bezprzewodowego. Sprawdź kod błędu na drukowanym raporcie.

        Aby uzyskać więcej informacji na temat kodów błędów i rozwiązań, kliknij tutaj.

        3. Pobierz i zainstaluj oprogramowanie urządzenia Brother

        Po skonfigurowaniu urządzenia Brother należy zainstalować sterownik. Aby pobrać sterownik:

        > Przejdź do sekcji Pobieranie w tej witrynie i pobierz Pełny pakiet sterowników i oprogramowania. Postępuj zgodnie z instrukcjami instalacji na stronie pobierania..

        Instrukcje instalacji są dostępne na stronie pobierania.

        Instrukcje instalacji są dostępne na stronie Pobierania.

        Jeśli procedura instalacji została zakończona, ale nie można jej podłączyć, sprawdź poniższą listę. aspx? faqid=faq00100428">> Kliknij tutaj, aby wyświetlić Rozwiązywanie problemów z siecią bezprzewodową dla systemu Windows.

        > Kliknij tutaj, aby wyświetlić Rozwiązywanie problemów z siecią bezprzewodową dla komputerów Macintosh.

        Powiązane modele

        DCP-1610WE, DCP-1612WE, DCP-1622WE, DCP-1623WE, DCP-B7520DW, DCP-L2532DW, DCP-L3510CDW, DCP-T510W, DCP-T710W, MFC-1910WE, MFC-B7715DW, MFC-L2712DW, MFC-T910DW

        Opinie dotyczące treści

        Aby pomóc nam udoskonalać naszą pomoc techniczną, przekaż poniżej swoją opinię.

        Obsługa skanera sieciowego Dewalt Dwp849

        Bezpośredni link do pobrania Obsługa skanera sieciowego Dewalt Dwp849

        Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

        Ostatnia aktualizacja Obsługa skanera sieciowego Dewalt Dwp849