Ta wersja używanej przeglądarki nie jest zalecana do tej strony internetowej. Uaktualnij przeglądarkę do najnowszej wersji, klikając jedno z poniższych łączy.
Ta przeglądarka nie jest już obsługiwana.
Przejdź na przeglądarkę Microsoft Edge, aby korzystać z najnowszych funkcji, aktualizacji zabezpieczeń i pomocy technicznej.
Artykuł 01/06/2023 Czas czytania: 5 min W tym artykule Jeśli użytkownicy otrzymają błąd "Instalacja nie powiodła się" lub jeśli instalacja trwa dłużej niż 90 minut po przypisaniu licencji, wykonaj kroki opisane w tym artykule, aby rozwiązać ten problem.
Ważna
Aby wykonać większość zadań opisanych w tym artykule, musisz być administratorem globalnym. Jeśli inne role administratora mogą być używane dla określonej procedury, są one zanotowane przed procedurą. Jeśli nie masz uprawnień do logowania się do części Azure Portal lub uzyskiwania do nich dostępu, skontaktuj się z administratorem IT. Aby uzyskać więcej informacji na temat reguł platformy Azure, zobacz Azure AD role wbudowane. Aby dowiedzieć się więcej na temat Azure Portal, zobacz omówienie Azure Portal.
Upewnij się, że konfiguracja urzędu MDM jest poprawnie skonfigurowana Możliwe, że błąd konfiguracji jest spowodowany konfiguracją urzędu MDM w twoim środowisku. Jeśli tak, masz dwie ścieżki do naśladowania, w zależności od tego, czy planujesz używać Microsoft Intune do zarządzania komputerami w chmurze.
Jeśli używasz lub planujesz używać Microsoft Intune dla komputerów w chmurze, wykonaj kroki opisane w ścieżce A: Upewnij się, że ustawienia mobilności (MDM i MAM) są poprawnie skonfigurowane. Jeśli nie planujesz używać Microsoft Intune do zarządzania komputerami w chmurze, wykonaj kroki opisane w sekcji Ścieżka B: Wyłączanie automatycznej rejestracji w rozwiązaniu MDM. Ścieżka A. Zarządzanie komputerami w chmurze przy użyciu Microsoft Intune Jeśli używasz już Microsoft Intune lub planujesz używać go do zarządzania komputerami w chmurze Windows 365, upewnij się, że ustawienia mobilności (MDM i MAM) w Azure AD są poprawnie skonfigurowane.
W Azure Portal przejdź do strony Omówienie usługi Azure Active Directory. W lewym okienku nawigacji w obszarze Zarządzanie wybierz pozycję Mobilność (MDM i MAM), a następnie wybierz pozycję Microsoft Intune . Na stronie Konfigurowanie obok pozycji Zakres użytkownika mdm wybierz pozycję Niektóre lub Wszystkie , a następnie wybierz pozycję Zapisz . W lewym okienku nawigacyjnym w obszarze Zarządzanie wybierz pozycję Mobilność (MDM i MAM), wybierz pozycję Microsoft Intune Rejestracja , a następnie powtórz krok 3. Po włączeniu automatycznej rejestracji nowych komputerów w chmurze do Microsoft Intune za pośrednictwem ustawień organizacji użytkownicy mogą zobaczyć, że ich komputery w chmurze nie mogą ukończyć konfiguracji na stronie głównej Windows 365 ze względu na różne ustawienia w dzierżawie. Zapoznaj się z poniższą tabelą, aby dowiedzieć się, jak rozwiązać te problemy.
Error Czynności umożliwiające rozwiązywanie problemów Aby ukończyć konfigurację, poproś administratora o rozwiązanie następujących problemów: — aktualizowanie ustawień zasad w programie Microsoft Endpoint Manager w celu zarejestrowania tego urządzenia. Sprawdź ustawienia Intune, które mogły być wcześniej ustawione w dzierżawie. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Rozwiązywanie problemów z zasadami i profilami. Po rozwiązaniu problemu ty lub użytkownik możesz zresetować komputer w chmurze. Aby ukończyć konfigurację, poproś administratora o rozwiązanie następujących problemów: — usuń ograniczenia uniemożliwiające Intune zezwalanie na rejestrację w systemie Windows. Być może skonfigurowano ograniczenia rejestracji w dzierżawie Intune. com/pl-pl/mem/intune/enrollment/enrollment-restrictions-set" data-linktype="absolute-path">Omówienie ograniczeń rejestracji. Po usunięciu ograniczeń ty lub użytkownik możesz zresetować komputer w chmurze. Aby ukończyć konfigurację, poproś administratora o rozwiązanie następujących problemów: — popraw konfigurację adresu URL odnajdywania usługi Mobile Zarządzanie urządzeniami w Intune. Upewnij się, że adres URL odnajdywania rozwiązania MDM jest domyślnym adresem Intune. Wykonaj kroki 1–4, aby ustawić je w temacie Konfigurowanie automatycznej rejestracji w usłudze MDM. Po ustawieniu domyślnego adresu URL odnajdywania mdm ty lub użytkownik możesz zresetować komputer w chmurze.
Użytkownicy, którzy mają przypisany komputer w chmurze, muszą mieć przypisaną licencję Intune, aby otrzymywać zasady użytkownika. Konto systemowe CloudPCBPRT nie musi mieć przypisanej licencji Intune.
Aby przypisać licencje, musisz być administratorem globalnym lub licencjonowania lub mieć rolę z uprawnieniami licencjonowania.
W centrum administracyjnym programu Microsoft Endpoint Manager wybierz pozycję Użytkownicy >Wszyscy użytkownicy . Na liście Wszyscy użytkownicy wybierz użytkownika. Na stronie Profil użytkownika wybierz pozycję Licencje . Na stronie Licencje wybierz pozycję Przypisania . Znajdź Intune , zaznacz pole wyboru, a następnie wybierz pozycję Zapisz . Konto użytkownika ma teraz uprawnienia wymagane do korzystania z usługi i rejestrowania urządzeń. Przejdź do pozycji Resetowanie komputerów w chmurze. Ścieżka B. Wyłącz automatyczne rejestrowanie mdm i rejestrację Intune w ustawieniach organizacji Jeśli nie planujesz używać Microsoft Intune do zarządzania komputerami w chmurze, musisz wyłączyć automatyczną rejestrację mdm i usunąć zaznaczenie pola Wyboru Zarejestruj nowe komputery w chmurze w programie Microsoft Endpoint Manager w ustawieniach organizacji.
Jeśli nie jesteś administratorem mdm, nie używaj żadnej z poniższych procedur bez uprzedniej konsultacji z administratorem IT. Wykonaj te procedury tylko wtedy, gdy komputery w chmurze nie są konfigurowane. Wszelkie zmiany konfiguracji mogą mieć wpływ na środowisko zarządzania. Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z pomocą techniczną Intune.
Wyłączanie automatycznej rejestracji Intune przy użyciu portalu Azure AD Na stronie Konfigurowanie zobaczysz jedną z dwóch rzeczy. Jeśli masz subskrypcję Azure AD Premium, wybierz pozycję Brak obok pozycji Zakres użytkownika mdm, a następnie wybierz pozycję Zapisz . Jeśli nie masz subskrypcji Azure AD Premium, wybierz pozycję Wyłącz . Na lewym pasku nawigacyjnym w obszarze Zarządzanie wybierz pozycję Mobilność (MDM i MAM) i wybierz pozycję Microsoft Intune Rejestracja . Wyłączanie automatycznej rejestracji nowo utworzonych komputerów w chmurze Na stronie głównej Windows 365 przejdź do pozycji **Komputery w chmurze twojej organizacji", a następnie wybierz pozycję Aktualizuj ustawienia organizacji . Po prawej stronie przewiń w dół do programu Microsoft Endpoint Manager i usuń zaznaczenie pola wyboru. Kliknij pozycję Zapisz u dołu. Resetowanie komputerów w chmurze Po wykonaniu kroków rozwiązywania problemów opisanych w tym artykule użytkownicy muszą ponownie uruchomić konfigurację komputera w chmurze. Poinformuj wszystkich użytkowników komputerów z chmurą, którzy widzieli błąd "Instalacja nie powiodła się", aby skorzystali z poniższych kroków, aby zresetować swoje komputery w chmurze.
Na stronie głównej Windows 365 wybierz ikonę koła zębatego dla dowolnego komputera w chmurze ze stanem "Instalacja nie powiodła się", a następnie wybierz pozycję Resetuj . Ta akcja powoduje ponowne uruchomienie procesu konfiguracji. Jeśli po zresetowaniu nadal jest wyświetlany błąd "Instalacja nie powiodła się", a pominięto polecenie Upewnij się, że konfiguracja urzędu MDM jest skonfigurowana poprawnie, wykonaj ten krok, a następnie ponownie zresetuj usługę CloudPC. W przeciwnym razie w lewym okienku nawigacji wybierz pozycję Nowy wniosek o pomoc techniczną , aby otworzyć bilet pomocy technicznej.