Instrukcje dotyczące konfiguracji 3com VCX 2101 są szczegółowymi instrukcjami dotyczącymi konfiguracji, łączenia i pracy z urządzeniami 3com VCX 2101. Instrukcje te zawierają wszystkie szczegóły dotyczące połączenia z siecią, zarządzania urządzeniami i konfiguracji funkcji sieciowych. Instrukcje te są ważnym narzędziem dla pracowników sieci, którzy chcą skonfigurować i zarządzać 3com VCX 2101. Instrukcje te zawierają również informacje na temat bezpieczeństwa, które należy stosować w trakcie konfiguracji i pracy z urządzeniami. Instrukcje dotyczące konfiguracji 3com VCX 2101 są dostępne w postaci drukowanej lub online i są łatwe w użyciu dla użytkowników.
Ostatnia aktualizacja: Instrukcje dotyczące konfiguracji 3com Vcx 2101
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 1
™
VCX
Administration Guide
■ VCX V7000 IP Telephony Solution
■ VCX Telephones and Attendant Console
■ CDR Reporting Application
Convergence Applications Suite
System Release 7. 1
Part Number 900-0383-01 Rev AF
Published January 2007
http://www. 3com. com/
Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 2
3Com Corporation Copyright © 2002–2007, 3Com Corporation. All rights reserved. No part of this documentation may be reproduced in any form or by any means or used to make any 350 Campus Drive derivative work (such as translation, transformation, or adaptation) without written Marlborough, MA permission from 3Com Corporation. 01752-3064 3Com Corporation reserves the right to revise this documentation and to make changes in content from time to time without obligation on the part of 3Com CStreszczenie treści zawartej na stronie nr. 3
CONTENTS ABOUT THIS GUIDE Conventions 12 Related Documentation 13 Comments 14 1 VCX SYSTEM CONFIGURATION OVERVIEW Network-based Telephony 16 VCX Software Components 16 VCX Hardware Configurations 18 Single-Site Configurations 19 Multi-Site Configurations 19 VCX Configuration Tasks 21 About VCX Administrator Passwords 24 2 ACCESSING THE CENTRAL MANAGER AND GLOBAL DIRECTORY Central Manager Overview 28 Accessing a VCX Site through the Central Manager 29 VCX Administrator Access Roles 31 Using the GStreszczenie treści zawartej na stronie nr. 4
4 Removing a Directory Reference on a Regional Office 42 Listing Regional Offices in a Global Directory 42 Configuring Data Collection Frequency 43 Manually Resynchronizing the Global Directory 45 Manually Loading a Global Directory Database 45 Uploading a User Directory to Multiple Regional Offices 46 Global Directory Requirements for Replicated Regions with Branch Offices 46 Searching for End Users through Global Directory 50 Locating Global Directory Log Files 52 3 CONFIGURING VCX USERS ANDStreszczenie treści zawartej na stronie nr. 5
5 Creating a Phone Profile 83 Editing a Phone Profile 91 Viewing Phone Profile Member Phones 92 Deleting a Phone Profile 92 Cloning a Phone Profile 93 Upgrade Considerations 94 Managing Phone Extensions 95 Accessing the Phones Page 96 Adding Phone Extensions 97 Modifying a Phone Extension 100 Deleting a Phone Extension 101 Managing User Phone Extensions 102 Assigning a Phone Extension to a User 102 Unassigning a Phone Extension 105 User Roaming Services 106 Modifying a User’s Phone Settings 107Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 6
6 Adding ERLs 131 Adding or Editing the Emergency Defaults 135 Deleting ERLs 136 Editing the IP Address Range of an ERL 136 Deleting IP Addresses from an ERL 137 Editing Emergency Numbers 137 Deleting Emergency Numbers from an ERL 138 Editing Emergency Gateway IP Addresses from an ERL 138 Deleting Emergency Gateway IP Addresses from an ERL 139 Editing Emergency Lines for an ERL 140 Deleting Emergency Lines from an ERL 141 5 CONFIGURING TELEPHONE COMMUNICATION SETTINGS 3Com Telephone ConfiguratioStreszczenie treści zawartej na stronie nr. 7
7 Adding Bridge Permission for an Extension 182 Mapping Bridged Extensions 184 Mapping a Bridged Extension on a Secondary Phone 185 7 CONFIGURING GLOBAL TELEPHONE FEATURES Configuring System Speed Dial Numbers 188 Adding a System Speed Dial Entry 189 Modifying a System Speed Dial Entry 191 Deleting a System Speed Dial Entry 192 Configuring Camp On Parameters 192 Mapping Features to Telephone Buttons 194 Dynamic Button Mapping Overview 194 Managing Button Mapping Templates 195 Mappable Features 2Streszczenie treści zawartej na stronie nr. 8
8 Configuring the Message Waiting Indicator for Hunt Group Members 247 Using the Group Search Tool 249 9 CONFIGURING DIAL PLANS, PATTERNS, AND DIAL RULES Configuring Dial Plans 254 Adding Dial Plans 254 Editing Dial Plan Names 257 Changing the Dial Rules Associated with a Dial Plan 257 Deleting Dial Plans 257 Configuring Dial Rules 258 Adding Dial Rules 258 Deleting Dialing Rules 260 Configuring Patterns (USERS) 260 Adding Patterns 261 Editing Patterns 263 Deleting Patterns 263 Configuring NumbStreszczenie treści zawartej na stronie nr. 9
9 Adding Routes 297 Editing Routes 299 Deleting Routes 299 Assigning End Points to Routes 299 Editing Priorities of End Points Assigned to a Route 301 Removing an End Point Assigned to a Route 301 Assigning an OutDial Pattern to a Route 302 Unassigning an OutDial Pattern for a Route 303 Managing Route Plans 304 Adding a Route Plan 305 Using the Route Plan Wizard 308 Editing a Route Plan 312 Deleting a Route Plan 313 Managing OutDial Patterns 313 Adding OutDial Patterns 314 Editing OutDial PatterStreszczenie treści zawartej na stronie nr. 10
10 Understanding Translation Algorithms 328 Adding a Number Translation Pattern 329 Editing Number Translation Patterns 332 Deleting Number Translations 333 11 CONFIGURING THE CALL REPORTS APPLICATION Call Detail Records Overview 336 Accessing the Call Reports Application 337 Downloading CDR Data 338 Retrieving VCX CDRs Manually 338 Retrieving VCX CDRs Automatically 338 Managing the CDR Display and Generating Reports 339 Changing Configuration Preferences 339 Uninstalling the Call Reports ApplicStreszczenie treści zawartej na stronie nr. 11
ABOUT THIS GUIDE ® This guide describes how to configure 3Com VCX IP Telephony Solution software. VCX software runs on either the 3Com V6000 or 3Com V7000 server platforms. ™ This guide describes how to configure and maintain the following VCX IP Telephony Solution components: ■ VCX IP Telephony Solution server software ■ 3Com Telephones and Attendant Console ■ VCX CDR Reporting Application software This guide is for operators and administrators of the system and assumes the reader has a thoStreszczenie treści zawartej na stronie nr. 12
12 ABOUT THIS GUIDE Conventions Table 1 and Table 2 list conventions that are used throughout this guide. Table 1 Notice Icons Icon Notice Type Description Information note Information that describes important features or instructions Caution Information that alerts you to potential loss of data or potential damage to an application, system, or device Warning Information that alerts you to potential personal injury Table 2 Text Conventions Convention Description Screen displays This typefaStreszczenie treści zawartej na stronie nr. 13
Related Documentation 13 Related These 3Com documents contain additional information about the Documentation products in this release that are a part of or support the 3Com Convergence Applications Suite. The following documents are a part of the VCX IP Telephony Solution: ■ VCX Installation Guide ■ VCX Maintenance Guide ■ VCX Administration Guide ■ VCX Basic Telephone Quick Reference Guide ■ VCX Business Telephone Quick Reference Guide ■ VCX Telephone Display Quick Reference Guide ■ VStreszczenie treści zawartej na stronie nr. 14
14 ABOUT THIS GUIDE The following documents provide information on products that support this release: Enterprise Management Suite ■ Enterprise Management Suite Getting Started Guide, Version 2. 3 ■ Enterprise Management Suite User Guide, Version 2. 3 ■ Enterprise Management Suite 2. 3 for VCX 7. 1 User Guide Digital Gateways ■ V7122 and V6100 Digital User Guide, Version 4. 8 ■ V6100 Digital Fast Track Installation Guide, Version 4. 8 ■ V7122 Digital Fast Track Installation Guide, Version 4. 8 AnalogStreszczenie treści zawartej na stronie nr. 15
VCX SYSTEM CONFIGURATION 1 OVERVIEW The 3Com® VCX IP Telephony Solution delivers reliable, highly-scalable, comprehensive standards-based IP telephony for large enterprises. This chapter provides an overview of the VCX™ system and the steps required to enable devices to communicate in a VCX environment. This chapter includes the following topics: ■ Network-based Telephony ■ VCX Software Components ■ VCX Hardware Configurations ■ VCX Configuration Tasks ■ About VCX Administrator PasswordsStreszczenie treści zawartej na stronie nr. 16
16 CHAPTER 1: VCX SYSTEM CONFIGURATION OVERVIEW Network-based The VCX IP Telephony Solution (referred to in this guide as the VCX Telephony system) merges telephony with networking by delivering business telephone service over a data network. The VCX architecture provides a distributed call processing system using the SIP signalling protocol to establish voice, video, and text sessions between SIP phones and other SIP-compatible devices. The system can be deployed across enterprises in anyStreszczenie treści zawartej na stronie nr. 17
VCX Software Components 17 ■ Authentication and Directory Service — Performs the following tasks: ■ Authentication: Authentication (for example, validating a username and password) Authorization (for example, verifying a user is allowed to make an international call) User-specific routing or translation (for example, processes a personal speed dial number) ■ Directory (routing and translation functions): The routing function identifies, selects, and prioritizes all the possible routes for aStreszczenie treści zawartej na stronie nr. 18
18 CHAPTER 1: VCX SYSTEM CONFIGURATION OVERVIEW Table 3 VCX Software Configuration Options Standard Software Configurations IP Telephony Authentication Global and IP IP and Call VM Software IP Messaging Call Telephony Messaging Directory Records Central Service Server Server Server Server Server Server Server Call Processor Yes Yes Yes SIP Downloader Yes Yes Yes Authentication Yes Yes Yes and Directory Services Accounting Yes Yes Yes Services Provisioning Yes Yes Yes Services Common Yes Yes YeStreszczenie treści zawartej na stronie nr. 19
VCX Hardware Configurations 19 There are two basic configuration options, single-site and multi-site systems. The hardware servers in each option type run the VCX operating system. Currently supported hardware platforms include: ■ V7000-series systems with IBM X306m or IBM X346 servers ■ V6000 Integrated Branch Communications servers ■ V6100 Integrated Branch Communications servers The next two sections describe typical examples of single-site and multi-site configurations. Single-Site ThiStreszczenie treści zawartej na stronie nr. 20
20 CHAPTER 1: VCX SYSTEM CONFIGURATION OVERVIEW ■ One or two servers running the IP Messaging services configuration. The number of servers depends on whether the branch offices are configured with IP Messaging services or obtain that service from the regional office. ■ One server running the Authentication and Directory Server configuration ■ One server running the Call Records Server configuration The other regional offices contain: ■ Two servers running the Call Server configuration ■ OnZgubiłeś instrukcję obsługi urządzenia 3Com Telephone VCX V7000 Telefon IP? Masz z nim jakiś inny problem? Dobrze trafiłeś.
Często zdarza się, że pierwsze problemy z urządzeniem 3Com Telephone VCX V7000 Telefon IP pojawiają się dopiero po kilku tygodniach, miesiącach od jego zakupu. Wiele osób po takim czasie ma problem ze znalezieniem dokumentów, które dostał przy zakupie (takich jak instrukcja obsługi) - albo zostały już wyrzucone, albo zawieruszyły się tak, że nie sposób ich odnaleźć. Poniżej znajdziesz listę dokumentów dotyczących 3Com Telephone VCX V7000 Telefon IP, które możesz pobrać bezpośrednio z naszych serwerów. Od tego momentu nie będziesz musiał pilnować dokumentacji urządzeń. Wystarczy, że zajrzysz do naszej bazy i ściągniesz instrukcję obsługi, tak samo jak do 3Com Telephone VCX V7000 Telefon IP.
Możesz dodać kolejny dokument dla urządzenia 3Com Telephone VCX V7000 Telefon IP. Gdy uważasz, że posiadasz nowszą lub lepszą wersję instrukcji podziel się nią z innymi. Możesz też skontaktować się z nami jesli instrukcją Cie nie satysfakconuje lub jest zbyt niskiej jakości. Postaramy się zdobyć odpowiedni dokument dla Ciebie. Jeśli masz problemy z wyświetleniem lub pobraniem manuala, zgłoś się również do nas.
Potrzebujesz pomocy?
Jeżeli potrzebujesz jakiejkolwiek pomocy dotyczącej zasobów zawartych już w naszej bazie, bądź chcesz zgłosić prośbę o dodanie nowych instrukcji do naszego serwisu, skorzystaj z możliwych form kontaktu:
Formularz kontaktowy lubcontact -@- manualsbase. com
Ta przeglądarka nie jest już obsługiwana.
Przejdź na przeglądarkę Microsoft Edge, aby korzystać z najnowszych funkcji, aktualizacji zabezpieczeń i pomocy technicznej.
- Artykuł
- Czas czytania: 9 min
- Witryna Azure Portal
- Program PowerShell
- Interfejs wiersza polecenia platformy Azure
- Wideo — prywatna komunikacja równorzędna
- Wideo — publiczna komunikacja równorzędna
- Wideo — komunikacja równorzędna Microsoft
- PowerShell (klasyczny)
- Pamiętaj, aby przed rozpoczęciem konfiguracji przejrzeć strony z wymaganiami wstępnymi, wymaganiami routingu oraz przepływami pracy.
- Musisz mieć aktywny obwód usługi ExpressRoute. Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby utworzyć obwód usługi ExpressRoute i mieć obwód włączony przez dostawcę łączności przed kontynuowaniem. Obwód usługi ExpressRoute musi być zainicjowany i włączony, aby można było uruchamiać polecenia cmdlet opisane poniżej.
Skorzystaj z instrukcji w artykule Instalowanie modułu zarządzania usługami, aby zainstalować moduł zarządzania usługami platformy Azure. Jeśli masz już zainstalowany moduł Az lub RM, pamiętaj, aby użyć polecenia "-AllowClobber".
Zaimportuj zainstalowane moduły. W przypadku korzystania z poniższego przykładu dostosuj ścieżkę, aby odzwierciedlić lokalizację i wersję zainstalowanych modułów programu PowerShell.
Import-Module 'C:\Program Files\WindowsPowerShell\Modules\Azure\5. 3. 0\Azure. psd1'Import-Module 'C:\Program Files\WindowsPowerShell\Modules\Azure\5. 0\ExpressRoute\ExpressRoute. psd1'
Aby zalogować się do konta platformy Azure, otwórz konsolę programu PowerShell z podwyższonym poziomem uprawnień i połącz się z kontem. Skorzystaj z poniższego przykładu, aby ułatwić nawiązywanie połączenia przy użyciu modułu Service Management:
Add-AzureAccount
Utwórz obwód usługi ExpressRoute.
Wypełnij instrukcje, aby utworzyć obwód usługi ExpressRoute, który zostanie zainicjowany przez dostawcę połączenia. Jeśli dostawca połączenia oferuje zarządzane usługi warstwy 3, możesz poprosić go o włączenie prywatnej komunikacji równorzędnej Azure. W takiej sytuacji nie trzeba będzie wykonywać instrukcji wymienionych w następnych sekcjach. Jednak jeśli dostawca połączenia nie zarządza routingiem, po utworzeniu obwodu postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami.
Sprawdź obwód usługi ExpressRoute, aby upewnić się, że jest aprowizacja.
Sprawdź, czy obwód usługi ExpressRoute jest aprowizowany, a także włączony.
Get-AzureDedicatedCircuit -ServiceKey "*********************************"
Zwracają:
Bandwidth: 200CircuitName: MyTestCircuitLocation: Silicon ValleyServiceKey: *********************************ServiceProviderName: equinixServiceProviderProvisioningState: ProvisionedSku: StandardStatus: Enabled
Upewnij się, że obwód jest wyświetlany jako Aprowizowane i Włączone. Jeśli tak nie jest, skontaktuj się z dostawcą łączności, aby uzyskać obwód do wymaganego stanu i stanu.
ServiceProviderProvisioningState: Provisioned
Skonfiguruj prywatną komunikację równorzędną Azure dla obwodu.
Zanim przejdziesz do następnych kroków, upewnij się, czy masz następujące elementy:
- Podsieć /30 dla połączenia podstawowego. Nie może ona być częścią żadnej przestrzeni adresowej zarezerwowanej dla sieci wirtualnych.
- Podsieć /30 dla połączenia dodatkowego.
- Prawidłowy identyfikator sieci VLAN do ustanowienia tej komunikacji równorzędnej jest włączony. Sprawdź, czy żadna inna komunikacja równorzędna w obwodzie nie używa tego samego identyfikatora sieci VLAN.
- Numer AS do komunikacji równorzędnej. Możesz używać 2-bajtowych i 4-bajtowych numerów AS. Możesz użyć prywatnego numeru AS dla tej komunikacji równorzędnej. Sprawdź, czy nie używasz 65515.
- Skrót MD5, jeśli zdecydujesz się go użyć. Opcjonalnie.
W poniższym przykładzie można skonfigurować prywatną komunikację równorzędną platformy Azure dla obwodu:
New-AzureBGPPeering -AccessType Private -ServiceKey "*********************************" -PrimaryPeerSubnet "10. 0. 0/30" -SecondaryPeerSubnet "10. 4/30" -PeerAsn 1234 -VlanId 100
Jeśli chcesz użyć skrótu MD5, użyj następującego przykładu, aby skonfigurować prywatną komunikację równorzędną dla obwodu:
New-AzureBGPPeering -AccessType Private -ServiceKey "*********************************" -PrimaryPeerSubnet "10. 4/30" -PeerAsn 1234 -VlanId 100 -SharedKey "A1B2C3D4"
Ważne
Sprawdź, czy numer AS został określony jako numer ASN komunikacji równorzędnej, a nie numer ASN klienta.
Aby wyświetlić szczegóły dotyczące prywatnej komunikacji równorzędnej Azure
Szczegóły konfiguracji można wyświetlić przy użyciu następującego polecenia cmdlet:
Get-AzureBGPPeering -AccessType Private -ServiceKey "*********************************"
AdvertisedPublicPrefixes:AdvertisedPublicPrefixesState: ConfiguredAzureAsn: 12076CustomerAutonomousSystemNumber:PeerAsn: 1234PrimaryAzurePort:PrimaryPeerSubnet: 10. 0/30RoutingRegistryName:SecondaryAzurePort:SecondaryPeerSubnet: 10. 4/30State: EnabledVlanId: 100
Aby zaktualizować konfigurację prywatnej komunikacji równorzędnej Azure
Możesz zaktualizować dowolną część konfiguracji za pomocą następującego polecenia cmdlet. W poniższym przykładzie identyfikator sieci VLAN obwodu jest aktualizowany z zakresu od 100 do 500.
Set-AzureBGPPeering -AccessType Private -ServiceKey "*********************************" -PrimaryPeerSubnet "10. 4/30" -PeerAsn 1234 -VlanId 500 -SharedKey "A1B2C3D4"
Aby usunąć prywatną komunikację równorzędną Azure
Możesz usunąć konfigurację komunikacji równorzędnej, uruchamiając następujące polecenie cmdlet. Przed uruchomieniem tego polecenia cmdlet należy upewnić się, że wszystkie sieci wirtualne są odłączone od obwodu usługi ExpressRoute.
Remove-AzureBGPPeering -AccessType Private -ServiceKey "*********************************"
Publiczna komunikacja równorzędna Azure
Ta sekcja zawiera instrukcje dotyczące tworzenia, pobierania, aktualizowania i usuwania konfiguracji publicznej komunikacji równorzędnej Azure dla obwodu usługi ExpressRoute.
Uwaga
Publiczna komunikacja równorzędna platformy Azure jest przestarzała dla nowych obwodów.
Aby utworzyć publiczną komunikację równorzędną Azure
Create an ExpressRoute circuit (Tworzenie obwodu usługi ExpressRoute)
Wypełnij instrukcje, aby utworzyć
Sprawdź obwód usługi ExpressRoute, aby sprawdzić, czy jest aprowizacja
Musisz najpierw sprawdzić, czy obwód usługi ExpressRoute jest zainicjowany i włączony.
Sprawdź, czy obwód jest wyświetlany jako Aprowizowane i Włączone.
Konfigurowanie publicznej komunikacji równorzędnej azure dla obwodu
Przed kontynuowaniem upewnij się, że masz następujące informacje:
- Podsieć /30 dla połączenia podstawowego. Musi to być prawidłowy publiczny prefiks IPv4.
Upewnij się, że numer AS został określony jako numer ASN komunikacji równorzędnej, a nie numer ASN klienta.
Aby skonfigurować publiczną komunikację równorzędną platformy Azure dla obwodu, możesz użyć następującego przykładu:
New-AzureBGPPeering -AccessType Public -ServiceKey "*********************************" -PrimaryPeerSubnet "131. 107. 0/30" -SecondaryPeerSubnet "131. 4/30" -PeerAsn 1234 -VlanId 200
Jeśli chcesz użyć skrótu MD5, użyj następującego przykładu, aby skonfigurować obwód:
New-AzureBGPPeering -AccessType Public -ServiceKey "*********************************" -PrimaryPeerSubnet "131. 4/30" -PeerAsn 1234 -VlanId 200 -SharedKey "A1B2C3D4"
Aby wyświetlić szczegóły dotyczące publicznej komunikacji równorzędnej Azure
Aby wyświetlić szczegóły konfiguracji, użyj następującego polecenia cmdlet:
Get-AzureBGPPeering -AccessType Public -ServiceKey "*********************************"PrimaryPeerSubnet: 131. 0/30SecondaryPeerSubnet: 131. 4/30VlanId: 200
Aby zaktualizować konfigurację publicznej komunikacji równorzędnej Azure
Możesz zaktualizować dowolną część konfiguracji za pomocą następującego polecenia cmdlet. W tym przykładzie identyfikator sieci VLAN obwodu jest aktualizowany z zakresu od 200 do 600.
Set-AzureBGPPeering -AccessType Public -ServiceKey "*********************************" -PrimaryPeerSubnet "131. 4/30" -PeerAsn 1234 -VlanId 600 -SharedKey "A1B2C3D4"
Sprawdź, czy obwód jest wyświetlany jako Aprowizowane i Włączone.
Aby usunąć publiczną komunikację równorzędną Azure
Konfigurację komunikacji równorzędnej można usunąć, uruchamiając następujące polecenie cmdlet:
Remove-AzureBGPPeering -AccessType Public -ServiceKey "*********************************"
Komunikacja równorzędna firmy Microsoft
Ta sekcja zawiera instrukcje dotyczące tworzenia, pobierania, aktualizowania i usuwania konfiguracji komunikacji równorzędnej Microsoft dla obwodu usługi ExpressRoute.
Aby utworzyć komunikację równorzędną Microsoft
Konfigurowanie komunikacji równorzędnej Microsoft dla obwodu
Zanim przejdziesz dalej, upewnij się, że masz poniższe informacje.
- Podsieć /30 dla połączenia podstawowego. Musi to być prawidłowy publiczny prefiks IPv4, którego jesteś właścicielem, zarejestrowany w RIR/IRR.
- Anonsowane prefiksy: musisz podać listę wszystkich prefiksów, które planujesz anonsować za pośrednictwem sesji BGP. Akceptowane są tylko prefiksy publicznych adresów IP. Jeśli planujesz wysłać zestaw prefiksów, możesz wysłać listę rozdzielaną przecinkami. Prefiksy te muszą być zarejestrowane na Ciebie w RIR/IRR.
- Numer ASN klienta: jeśli anonsujesz prefiksy, które nie są rejestrowane do numeru AS komunikacji równorzędnej, możesz określić numer AS, do którego są rejestrowane.
- Nazwa rejestru routingu: możesz określić RIR/IRR, względem którego rejestrowany jest numer AS i prefiksy. Opcjonalne.
Uruchom następujące polecenie cmdlet, aby skonfigurować komunikację równorzędną Microsoft dla obwodu:
New-AzureBGPPeering -AccessType Microsoft -ServiceKey "*********************************" -PrimaryPeerSubnet "131. 4/30" -VlanId 300 -PeerAsn 1234 -CustomerAsn 2245 -AdvertisedPublicPrefixes "123. 0/30" -RoutingRegistryName "ARIN" -SharedKey "A1B2C3D4"
Aby wyświetlić szczegóły dotyczące komunikacji równorzędnej firmy Microsoft
Get-AzureBGPPeering -AccessType Microsoft -ServiceKey "*********************************"
AdvertisedPublicPrefixes: 123. 0/30CustomerAutonomousSystemNumber: 2245RoutingRegistryName: ARINVlanId: 300
Aby zaktualizować konfigurację komunikacji równorzędnej firmy Microsoft
Dowolną część konfiguracji można zaktualizować przy użyciu następującego polecenia cmdlet:
Set-AzureBGPPeering -AccessType Microsoft -ServiceKey "*********************************" -PrimaryPeerSubnet "131. 0/30" -RoutingRegistryName "ARIN" -SharedKey "A1B2C3D4"
Aby usunąć komunikację równorzędną firmy Microsoft
Remove-AzureBGPPeering -AccessType Microsoft -ServiceKey "*********************************"
Następne kroki
Następnie połącz sieć wirtualną z obwodem usługi ExpressRoute.
- Aby uzyskać więcej informacji na temat przepływów pracy, zobacz ExpressRoute workflows (Przepływy pracy usługi ExpressRoute).
- Aby uzyskać więcej informacji o komunikacji równorzędnej obwodu, zobacz artykuł ExpressRoute circuits and routing domains (Obwody i domeny routingu usługi ExpressRoute).
W tym artykule przedstawiono kroki tworzenia konfiguracji komunikacji równorzędnej/routingu dla obwodu usługi ExpressRoute i zarządzania nią przy użyciu programu PowerShell i klasycznego modelu wdrażania. W poniższych krokach opisano również, jak sprawdzać stan komunikacji równorzędnej, aktualizować ją, usuwać i wstrzymywać jej obsługę administracyjną dla obwodu usługi ExpressRoute. Można skonfigurować jedną, dwie lub wszystkie trzy komunikacje równorzędne (prywatna platforma Azure, publiczna i Microsoft) dla obwodu usługi ExpressRoute. Możesz skonfigurować komunikację równorzędną w dowolnej kolejności. Musisz jednak pamiętać, aby kończyć konfiguracje poszczególnych komunikacji równorzędnych pojedynczo.
Te instrukcje dotyczą tylko obwodów utworzonych za pomocą dostawców usług, którzy oferują usługi łączności w warstwie 2. Jeśli używasz dostawcy usług, który oferuje zarządzane usługi warstwy 3 (zazwyczaj IPVPN, np. MPLS), dostawca łączności skonfiguruje routing i zarządza nim.
Modele wdrażania Azure — informacje
Obecnie platforma Azure obsługuje dwa modele wdrażania: model wdrażania przy użyciu usługi Azure Resource Manager i model klasyczny. Te dwa modele nie są ze sobą w pełni zgodne. Zanim zaczniesz, musisz wiedzieć, z którym modelem chcesz pracować. Aby uzyskać więcej informacji na temat modeli wdrażania, zobacz Understanding deployment models (Omówienie modeli wdrażania). Jeśli dopiero zaczynasz pracę na platformie Azure, zalecamy użycie modelu wdrażania przy użyciu usługi Resource Manager.
Wymagania wstępne dotyczące konfiguracji
Pobieranie najnowszych poleceń cmdlet programu PowerShell
Zainstaluj najnowsze wersje modułów programu PowerShell usługi Azure Service Management (SM) i modułu ExpressRoute. Nie można użyć środowiska programu Azure CloudShell do uruchamiania modułów SM.
Prywatna komunikacja równorzędna Azure
Ta sekcja zawiera instrukcje dotyczące tworzenia, pobierania, aktualizowania i usuwania konfiguracji prywatnej komunikacji równorzędnej Azure dla obwodu usługi ExpressRoute.